Biuletyn Informacji Publicznej
UM Rawa Mazowiecka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

«styczeń 2021»
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl

Treść strony

Przetarg nieograniczony na roboty w zakresie obsługi akcji zimowej na drogach gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym Miasta Rawa Mazowiecka.

Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka
Pl. Piłsudskiego 5
Tel. (046) 814 – 47 – 11, 814 – 34 - 57,
Fax. ( 0 46) 814 43-23
e-mail: wgk@rawamazowiecka.pl
  
o g ł a s z a
 
Przetarg nieograniczony na roboty w zakresie obsługi akcji zimowej na drogach gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym Miasta Rawa Mazowiecka oznaczone wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), jako:
             Usługi odśnieżania                    kod 90620000- 9 
             Usługi usuwania oblodzeń         kod 90630000- 2
             Usługi sprzątania i zamiatania  kod 90610000-6 
 
Szczegółowy zakres prac obejmuje:        

W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą: 

1)      odśnieżanie ulic i parkingów,

2)      zwalczanie śliskości i gołoledzi ulic i parkingów,

3)      w przypadku dobrych warunków atmosferycznych / w dniach, w których nie prowadzi się akcji zimowego utrzymania dróg – utrzymanie czystości ulic i parkingów,

4)      wywóz nadmiaru śniegu w razie konieczności na każdorazowe zlecenie Zamawiającego,

 

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do całodobowej gotowości przystąpienia do akcji „Zima’, na co składa się;

1)      utrzymanie  gotowości sprzętu służącego  do wykonania przedmiotu zamówienia,

2)      zapewnienie całodobowego dyżuru telefonicznego,

3)      zabezpieczenie materiałów do  prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

 
1)   Wykaz ulic objętych kontraktem /zał. nr 1  i zał. nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego stanowiący dokumentację techniczną w sprawie ”wykonywania usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zlokalizowanych w obrębie administracyjnym Miasta Rawa Mazowiecka w sezonie 2010/2011”        
Dodatkowe warunki:
Do obowiązków Wykonawcy należy sprawdzenie w terenie warunków zamówienia, celem uzyskania wszelkich informacji technicznych do przygotowania oferty.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl 
 
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
 
Termin realizacji zamówienia:
- od 1 grudnia 2010r. do 15 marca 2011r.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności,  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;

2)      dysponują  potencjałem technicznym (opisanym w odn. x), i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;

3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia;

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia;

          x) posiadają sprzęt lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym:
-          piaskarkę z pługiem do odśnieżania,
-          pług do odśnieżania,
-          samochód samowyładowczy,
-          ładowacz lub inny sprzęt mechaniczny do załadowania mieszanki piasku i soli.
 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg. formuły spełnia/nie spełnia.
Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.
 
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
                                                                   
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
 
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1  i art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji,
/załącznik nr 3 i 3a/.
 
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie    o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie         o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone potwierdzone notarialnie pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
 
3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
4. Wykaz usług dotyczących wykonania czynności przewidzianych
w przedmiocie umowy, wykonanych w latach 2008 - 2010 (załącznik nr 4),
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania.
Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia wykonane zostały należycie.
UWAGA:   Do dalszego postępowania zakwalifikowani będą wykonawcy, którzy w załączniku nr 4wykażą się co najmniej dwoma robotami o wartości nie mniej niż 80.000 zł każda.                    
            5. Wykaz sprzętu, którym dysponuje wykonawca, przewidziany do
            realizacji zamówienia / załącznik nr 5 /
   6. Wykonawca składając ofertę musi parafować wzór umowy
            /załącznik nr 6/ jako znak jej akceptacji.
            7. Potwierdzenie wpłaty wadium.
 
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: Oferta na   usługę w zakresie obsługi akcji zimowej na drogach gminnych i powiatowych w obrębie administracyjnym Miasta Rawa Mazowiecka” należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 03 listopada 2010 r. do godz.10 00w Sekretariacie Urzędu Miasta w Rawie Mazowieckiej Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 12 . Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 15 (sala konferencyjna) w dniu 03 listopada 2010 r. o godz.. 1005 .
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
 
Wadium: 2000,00 zł
 
Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena.
 
Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Artur Piotrowski
Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16, fax nr 0 (46) 814 43 23.
 
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
 
W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej.
 
Zamawiający przewiduje zastosowanie zamówień uzupełniających.  
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 października 2010 roku.

Metryka

  • opublikował: Karolina Gawot WGK
    data publikacji: 2010-10-25 10:23
  • zmodyfikował: Karolina Gawot WGK
    ostatnia modyfikacja: 2010-10-26 09:46

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 40027
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2010-12-28 13:13