URZĄD MIASTA
PL.PIŁSUDSKIEGO 5
96-200 RAWA MAZOWIECKA
NIP 835-157-91-13
Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej
Oddział nr 1 w Rawie Mazowieckiej
Al. Konstytucji 3 Maja 9a
Numery rachunków :
24 9291 0001 0054 2395 2000 0010
dotyczy: podatku od nieruchomości ,rolnego, leśnego, od środków transportu, czynszu dzierżawnego , użytkowania wieczystego, zajęcie pasa drogowego ,opłaty skarbowej.
04 9291 0001 0054 2395 2000 0370
dotyczy: opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
51 9291 0001 0054 2395 2000 0300
dotyczy: przelewów od Urzędów Skarbowych , Ministerstwa Finansów , Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego ,Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi , Krajowego Biura Wyborczego , duplikatu Karty Dużej Rodziny, za udostępnienie danych osobowych.
87 9291 0001 0054 2395 2000 0040
dotyczy: vadium , zabezpieczenia należytego wykonania umów , kaucji.
e-mail: finanse@rawamazowiecka.pl
WYDZIAŁ FINANSÓW I ANALIZ
Naczelnik Wydziału: Dorota Zakonnik
Z-ca naczelnika : Agnieszka Strach
Inspektor : Agnieszka Czech
Inspektor : Żaneta Grzyb
Inspektor : Monika Krawczyk
Inspektor : Ewelina Stanisławek
Inspektor: Jolanta Kwaczyńska
Inspektor: Wiesława Cybulska
Inspektor: Bożena Walewska
Inspektor: Maria Wiktorek
Inspektor: Małgorzata Gołka
Do podstawowego zakresu działania Wydziału Finansów i Analiz należy w szczególności:
1) zapewnienie bilansowania finansowych potrzeb Miasta dochodami własnymi i zasilającymi,
2) prowadzenie obsługi kasowej i księgowej,
3) proponowanie wysokości podatków i opłat lokalnych oraz prowadzenie kontroli w tym zakresie,
4) prowadzenie spraw funduszy celowych,
5) opracowywanie sprawozdań z wykonania planu finansowego i budżetu Miasta oraz z funduszy celowych,
6) prowadzenie rachuby płac,
7) analiza otrzymanych subwencji i dotacji oraz kontrola celowości ich wykorzystania,
8) kierowanie wniosków w sprawach o naruszenie dyscypliny budżetowej,
9) wskazywanie terminów przeprowadzania inwentaryzacji mienia Urzędu i rozliczanie inwentaryzacji oraz nadzór nad właściwym prowadzeniem i rozliczaniem inwentaryzacji w jednostkach podległych,
10) współpraca z bankami ,
11) współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową oraz aparatem skarbowym,
12) bieżące realizowanie budżetu Miasta,
13) sporządzanie sprawozdań z działalności budżetowej i finansowej Miasta,
14) przygotowywanie materiałów do sporządzania projektu rocznego budżetu Miasta i jej jednostek organizacyjnych oraz przedkładanie go w ustalonym terminie Skarbnikowi,
15) wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym,
16) analizowanie rynku finansowego i pozyskiwanie źródeł zwiększenia dochodów Miasta, w tym : lokaty terminowe i kredyty,
17) sporządzanie analiz finansowych,
18) wdrożenie procedur wynikających z ustawy o warunkach dopuszczalności i nadzorowania pomocy publicznej dla przedsiębiorców,
19) sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej udzielania pomocy dla przedsiębiorców,
20) pobór opłaty skarbowej i opłaty wekslowej,
21) wydawanie zaświadczeń dla podatników podatku rolnego w celu uzyskania bonów paliwowych, prowadzenie ewidencji wydanych zaświadczeń oraz związanej z tym sprawozdawczości,
22) prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych stanowiących mienie komunalne,
23) nadzór nad planami finansowymi miejskich jednostek organizacyjnych,
24) wykonywanie zadań wynikających z przepisów o podatku od towarów i usług,