Biuletyn Informacji Publicznej
UM Rawa Mazowiecka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

«styczeń 2021»
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl

Treść strony

Przetarg nieograniczony na: "Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych"

Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka
Pl. Piłsudskiego 5
Tel. (046) 814 – 47 – 11, 814 – 34 - 57,
Fax. ( 0 46) 814 43-23
e-mail: wgk@rawamazowiecka.pl

o g ł a s z a

Przetarg nieograniczony na „Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych
i powiatowych przebiegających w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka”.

-/oznaczonego wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV),  kod:
90 20 0000-9 – Usługi  sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich,
90 21 0000-2 -  usługi  sprzątania ulic,
90 21 1000-9 -  usługi zamiatania ulic

  
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
 
1) mechaniczne zamiatanie jezdni na całej jej szerokości oraz zatok postojowych i autobusowych - na bieżąco,
2) dopuszcza się ręczne zamiatanie w przypadku dużych naniesień piachu  przy obrzeżach krawężników i miejscach niedostępnych dla sprzętu mechanicznego,
3) zbieranie i wywożenie  nieczystości,
4) oczyszczanie krawężników z nadmiaru ziemi i wyrastającej trawy przy zastosowaniu herbicydów oraz  ich wywóz - na bieżąco,
5) usuwanie martwych zwierząt  znajdujących się w pasach drogowych w granicach administracyjnych  miasta Rawa Mazowiecka  i ich wywóz do punktu zbioru padliny  przy ul. Reymonta 16 w Rawie Mazowieckiej - w miarę potrzeb,
6) usuwanie zastoin wodnych powstałych na skutek dużych opadów – w miarę potrzeb,
7) uzyskane w procesie omiatania i oczyszczania odpady stałe Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy na miejskie wysypisko śmieci,
8) intensywność świadczenia usług Wykonawca dostosuje do potrzeb, tak aby wymienionym w załączniku nr 5 ulicą zapewnić standard czystości,
9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie prowadzenia robót.  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl 
Nie przewiduje się możliwość udzielenia zamówień  uzupełniających.
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.

Termin realizacji zamówienia:
- od  20 marca  2010 do  dnia  20 listopada  2010r.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do należytego wykonania zadania;

3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie robót.

5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

Na potwierdzenie  spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące informacje, dokumenty i oświadczenia:

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1  i Art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji, (załącznik nr 4);
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
  3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek  lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie  w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie wymienione w punkcie 3. nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
  4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem  składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie  w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie wymienione w punkcie 4. nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę
  5. Wykazu  wykonanych w okresie  2007r. do  2009r.  prac  o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  – w tym okresie o wartości 50.000 zł łącznie (załącznik nr 3), z podaniem ich wartości, przedmiotu,  dat i miejsca wykonania i odbiorców. Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć dokumentami potwierdzającymi, że usługi  zostały wykonane  lub są wykonywane należycie.                                                                                                                                              UWAGA! Do dalszego postępowania zakwalifikowani będą Wykonawcy, którzy  w załączniku nr 3  wykażą się co najmniej jedną  usługą o podobnym  zakresie I charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN.
    W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument może być złożony przez jednego  lub kilku Wykonawców łącznie na wymaganą kwotę.
  6. Wykaz  urządzeń technicznych (zamiatarka mechaniczna i samochód dostosowany  do transportu odpadów)  w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.(załącznik nr 4)
  7. Zaparafowany projekt umowy ( załącznik nr 6).
  8. Kserokopia zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów stałych Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka lub kserokopia umowy (promesa) na odbiór odpadów  stałych z firmą  świadczącą usługi w tym zakresie, na terenie miasta Rawa Mazowiecka.
  9. Potwierdzenie wpłaty wadium,
  10. Kserokopia decyzji Starostwa Powiatowego na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg. formuły spełnia/nie spełnia.
Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.
Nie spełnienie chociażby jednego z n/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych przebiegających w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka.”, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 01.03.2010r. do godz 10;00  w Sekretariacie Urzędu Miasta  w Rawie Mazowieckiej,  Plac Piłsudskiego 5 pok. nr 12. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, Pl. Piłsudskiego 5 pokój nr 15 (sala konferencyjna) w dniu 01.03.2010 r. o godz.10.05.
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.

Wadium: 1000,00 zł

Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena.
 
Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Artur Piotrowski Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16,
Anna Idzikowska Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 18.
fax nr 0 (46) 814 43 23.
e-mail wgk@rawamazowiecka.pl
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.

W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje zastosowania zamówień uzupełniających.  
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu  …………. roku.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Karolina Senator
  • opublikował: Karolina Gawot WGK
    data publikacji: 2010-02-12 11:43
  • zmodyfikował: Karolina Gawot WGK
    ostatnia modyfikacja: 2010-02-18 08:47

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 40040
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2010-12-28 13:13