Biuletyn Informacji Publicznej
UM Rawa Mazowiecka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

«styczeń 2021»
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl

Treść strony

Przetarg nieograniczony na naprawę nawierzchni parkingu przy ulicy Solidarności w Rawie Mazowieckiej

„Przetarg nieograniczony na   naprawę nawierzchni parkingu przy

 ulicy Solidarności w  Rawie Mazowieckiej”

 

 

Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka

 Pl. Piłsudskiego 5

Tel. (046) 814 – 47 – 11, 814 – 34 - 57,

Fax. ( 0 46) 814 43-23

e-mail: srodowisko@rawamazowiecka.pl

 

 

o g ł a s z a

 

Przetarg nieograniczony na naprawę   nawierzchni parkingu przy ulicy Solidarności w Rawie Mazowieckiej    oznaczona wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), jako:

         Roboty w zakresie nawierzchni ulic - kod 45233252- 0

 

Przedmiotem zamówienia jest  naprawa nawierzchni parkingu przy ulicy Solidarności w Rawie Mazowieckiej 

Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia podano

 w przedmiarze robót /zał. nr 1A/ i   w formie graficznej - mapa /zał nr 1B/.

 

Szczegółowy zakres prac obejmuje:

Przedmiotem zamówienia  jest: naprawa   nawierzchni  parkingów przy ulicy Solidarności poprzez wykonanie nakładki z warstwy ścieralnej  z mieszanki mineralno-asfaltowo-grysowej przy grubości warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm wraz z wymianą krawężnika drogowego oraz naprawa nawierzchni chodników (bezpośrednio przylegających   do parkingu) poprzez ułożenie kostki betonowej 6 cm na podsypce

         

Dodatkowe  warunki

Do obowiązków Wykonawcy należy sprawdzenie w terenie warunków zamówienia, celem uzyskania wszelkich informacji technicznych do przygotowania oferty.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl .

Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.

 

Termin realizacji zamówienia:

- do  dnia 30 lipca 2008r. 

 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

 

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

 

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

 

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

 

            4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

                        5) udziela co najmniej 36 miesięcy gwarancji.

           

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg. formuły spełnia/nie spełnia.

Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.

 

Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

 

                       

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji.

 

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone potwierdzone notarialnie pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i  opłat  lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie  w całości wykonania decyzji organu podatkowego.

Zaświadczenie wymienione w punkcie 3 nie może być wystawione wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem  składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Zaświadczenie wymienione w punkcie 4. nie może być wystawione wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

5. Wykaz  usług dotyczących wykonania czynności przewidzianych

w przedmiocie umowy, wykonanych w latach 2005 - 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania.

Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia wykonane zostały należycie z podaniem kwoty.

UWAGA:   Do dalszego postępowania zakwalifikowani będą  Wykonawcy, którzy  wykażą się co najmniej dwoma robotami o wartości nie mniej niż 80.000 zł łącznie,  o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia. 

      

6. Wykaz pracowników, którymi dysponuje Wykonawca, przewidzianych do wykonania zamówienia.

UWAGA:  Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania:

         - pracownikiem uprawnionym do kierowania robotami posiadającym    kwalifikacje w zakresie prowadzenia prac stanowiących przedmiot zamówienia,

         - pracownikiem wykwalifikowanym jako operator rozściełacza i operator walca ( z niezbędnymi uprawnieniami).

         Należy przedłożyć kserokopię zaświadczenia kwalifikacyjnego.

          7. Wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, przewidziany do

          realizacji  zamówienia.

          UWAGA:   Z  postępowania będą wykluczeni Wykonawcy, którzy     nie posiadają walca, oraz rozściełacza masy bitumicznej.

 

           8. Wykonawca składając ofertę musi parafować wzór umowy jako znak jej akceptacji.

 9.  Potwierdzenie wpłaty  wadium.

 

Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Oferta na   naprawę   nawierzchni  parkingu przy ul. Solidarności ”  należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia  26.05.2008r. do godz. 10 00 w Sekretariacie Urzędu Miasta  w Rawie Mazowieckiej Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 12 .  Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 15 (sala konferencyjna) w dniu 26.05. 2008r. o godz. 1010.
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.

Wadium: 1000,00 zł

Kryteria oceny ofert:

Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena.

Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:

Artur Piotrowski

Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16, tel. (046) 814 34 57, wew. 140.

 

Termin związania ofertą: 15 dni od terminu składania ofert.

W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej.


Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu  13.05.2008 r.

 

 

 

 

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Piotrowski A
    data wytworzenia: 2008-05-13
  • opublikował: Artur Piotrowski Wydział Gospodarki Komunalnej
    data publikacji: 2008-05-13 12:05
  • zmodyfikował: Artur Piotrowski Wydział Gospodarki Komunalnej
    ostatnia modyfikacja: 2008-05-13 14:05

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 57890
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2008-12-30 15:56