Biuletyn Informacji Publicznej
UM Rawa Mazowiecka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

«styczeń 2021»
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl

Treść strony

Przetarg nieograniczony na naprawę nawierzchni bitumicznej w ul. Mszczonowskiej na terenie miasta Rawa Mazowiecka

Przetarg nieograniczony na   naprawę nawierzchni bitumicznej w ul. Mszczonowskiej  na terenie miasta Rawa Mazowiecka

 Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka

 Pl. Piłsudskiego 5

Tel. (046) 814  47 ? 11, 814  34 - 57,

Fax. ( 0 46) 814 43-23

e-mail: srodowisko@rawamazowiecka.pl 

o g ł a s z a 

Przetarg nieograniczony na naprawę   nawierzchni  bitumicznej drogi w ul. Mszczonowskiej  na terenie miasta Rawa Mazowiecka  oznaczona wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), jako:

         Roboty w zakresie nawierzchni ulic - kod 45233252- 0

Przedmiotem zamówienia jest  naprawa   nawierzchni  bitumicznej drogi w ul. Mszczonowskiej  na terenie miasta Rawa Mazowiecka

Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia podano

w Specyfikacji Technicznej /zał. nr 7 do SiWZ/, oraz w przedmiarze robót /zał. nr 1A/ i   w formie graficznej - mapa /zał nr 1B/.

Szczegółowy zakres prac obejmuje:

Naprawę   nawierzchni  bitumicznej drogi ul. Mszczonowskiej  o powierzchni        3577,5 m2, polegającej na wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowo- grysowej o   grubości warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm           

Dodatkowe  warunki

Do obowiązków Wykonawcy należy sprawdzenie w terenie warunków zamówienia, celem uzyskania wszelkich informacji technicznych do przygotowania oferty.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl
 

Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.

Termin realizacji zamówienia:

- do  dnia 30 kwietnia 2008r.  

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;           

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg. formuły spełnia/nie spełnia.

Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.

 Nie spełnienie chociażby jednego z w/wwarunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.                

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy prawo   zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji.

2)  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji    działalności gospodarczej.

3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 

4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.    

5) Wykaz  wykonanych w latach 2005 - 2007 robót  o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia, o wartości co najmniej 80.000,00 PLN łącznie, z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie z uwzględnieniem ich wartości /kwotowo/.

6) Wykaz sprzętu.                                  

7)  Zaparafowany projekt umowy. 

8)  Potwierdzenie wpłaty  wadium. 

Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: Oferta na   naprawę   nawierzchni  bitumicznej drogi w ul. Mszczonowskiej  na terenie miasta Rawa Mazowiecka  należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia  03.03.2008r. do godz. 10 00 w Sekretariacie Urzędu Miasta  w Rawie Mazowieckiej Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 12 .  Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 15 (sala konferencyjna) w dniu 03.03. 2007r. o godz. 1010. Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Wadium: 1000,00 zł

Kryteria oceny ofert:

Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena.
 
Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:

Artur Piotrowski

Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16, tel. (046) 814 34 57, wew. 140. 

Termin związania ofertą: 15 dni od terminu składania ofert.

W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu  18.02.2008 r.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Artur Piotrowski
    data wytworzenia: 2008-02-18
  • opublikował: Artur Piotrowski Wydział Gospodarki Komunalnej
    data publikacji: 2008-02-18 09:44
  • zmodyfikował: Artur Piotrowski Wydział Gospodarki Komunalnej
    ostatnia modyfikacja: 2008-02-18 10:25

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 57900
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2008-12-30 15:56