Odnośniki
Kalendarium
| Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | ||||
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl
Treść strony
Przetarg nieograniczony na naprawę nawierzchni bitumicznej w ul. Mszczonowskiej na terenie miasta Rawa Mazowiecka
Tel. (046) 814 47 ? 11, 814 34 - 57,
Fax. ( 0 46) 814 43-23
e-mail: srodowisko@rawamazowiecka.pl
o g ł a s z a
Przedmiotem zamówienia jest naprawa nawierzchni bitumicznej drogi w ul. Mszczonowskiej na terenie miasta Rawa Mazowiecka
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
Naprawę nawierzchni bitumicznej drogi ul. Mszczonowskiej o powierzchni 3577,5 m2, polegającej na wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowo- grysowej o grubości warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm,
Dodatkowe warunki
Do obowiązków Wykonawcy należy sprawdzenie w terenie warunków zamówienia, celem uzyskania wszelkich informacji technicznych do przygotowania oferty.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl .
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
- do dnia 30 kwietnia 2008r.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg. formuły spełnia/nie spełnia.
Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.
5) Wykaz wykonanych w latach 2005 - 2007 robót o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia, o wartości co najmniej 80.000,00 PLN łącznie, z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie z uwzględnieniem ich wartości /kwotowo/.
6) Wykaz sprzętu.
7) Zaparafowany projekt umowy.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Artur Piotrowskidata wytworzenia: 2008-02-18
- opublikował: Artur Piotrowski Wydział Gospodarki Komunalnejdata publikacji: 2008-02-18 09:44
- zmodyfikował: Artur Piotrowski Wydział Gospodarki Komunalnejostatnia modyfikacja: 2008-02-18 10:25
Metryka
- opublikował: Artur Piotrowski Wydział Gospodarki Komunalnejdata publikacji: 2008-02-18 09:59