Biuletyn Informacji Publicznej
UM Rawa Mazowiecka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

«styczeń 2021»
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl

Treść strony

Informacja z przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami

w sprawie zmiany granic administracyjnych

Miasta Rawa Mazowiecka.

 

W dniach od 12 do 15 marca 2018 r. na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 z późn. zm.) oraz w związku z § 5 ust. 1 uchwały Nr XXXIX/275/18 Rady Miasta Rawa Mazowiecka z dnia 25 stycznia 2018 r. w sprawie przystąpienia do procedury zmiany granic Miasta Rawa Mazowiecka oraz przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami (Dziennik Urzędowy Województwa Łódzkiego z dnia 15 lutego 2018 r. poz. 823) przeprowadzono konsultacje z mieszkańcami w sprawie zmiany granic administracyjnych Miasta Rawa Mazowiecka.

Zmiana granic polegała będzie na włączeniu w granice administracyjne Miasta Rawa Mazowiecka nieruchomości położonych dotychczas na terenie Gminy Rawa Mazowiecka w obrębie Podlas, oznaczonych numerami ewidencyjnymi działek: 38, 39/1, 39/3, 39/4, 40/6, 40/7, 42/1, 43/3, 81/4 i 81/5 o łącznej powierzchni 1,5799 ha.  Włączenie tego obszaru Gminy Rawa Mazowiecka w granice Miasta Rawa Mazowiecka pozwoli na rozwiązanie problemów komunikacyjnych mieszkańców Miasta – właścicieli nieruchomości położonych pomiędzy drogą ekspresową S8 a ulicą Tomaszowską.

Mieszkańcy Miasta Rawa Mazowiecka mogli wyrazić swoją opinię w ww. sprawie zmiany granic poprzez wypełnienie ankiety konsultacyjnej oraz złożenie jej:

  • do urny w biurze podawczym Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 5, w godzinach pracy Urzędu,
  • korespondencyjnie na adres Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 5,
  • elektronicznie: na skrzynkę podawczą na platformie Epuap/kb5177yoql/skrytka, podpisane bezpiecznym podpisem cyfrowym nadawcy weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisane Profilem Zaufanym ePUAP wraz z załączeniem skanu wypełnionej ankiety konsultacyjnej lub na adres um@rawamazowiecka.pl wraz z załączeniem skanu wypełnionej ankiety konsultacyjnej.

 

Ankiety konsultacyjne można było otrzymać w biurze podawczym Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka (parter, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 5), w Wydziale Gospodarki Terenami Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka (Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 4, pokój nr 8) oraz pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka (www.bip.rawamazowiecka.pl) z zakładki Inne => Informacje, ogłoszenia, zawiadomienia.

Na podstawie ankiet konsultacyjnych wypełnionych i złożonych przez mieszkańców Miasta Rawa Mazowiecka biorących udział w konsultacjach, Komisja ds. przeprowadzenia konsultacji ustaliła następujące wyniki konsultacji:

  • Liczba osób uprawnionych do wzięcia udziału w konsultacjach: 17 342
  • Liczba osób uczestniczących w konsultacjach: 234
  • Liczba ankiet do konsultacji z zaznaczoną odpowiedzią „Jestem za": 215
  • Liczba ankiet do konsultacji z zaznaczoną odpowiedzią „Jestem przeciw": 0
  • Liczba ankiet do konsultacji z zaznaczoną odpowiedzią „Wstrzymuję się": 2       
  • Liczba ankiet do konsultacji nieważnych: 17

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 34229
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2020-11-05 14:05