Biuletyn Informacji Publicznej
UM Rawa Mazowiecka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

«styczeń 2021»
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl

Treść strony

Przetarg nieograniczony na utrzymanie czystości i pielęgnację zieleni w pasach drogowych na terenie miasta Rawa Mazowiecka

Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka

Pl. Piłsudskiego 5

Tel. (046) 814 - 47 - 11, 814 - 34 - 57,

Fax. ( 0 46) 814-43-23

e-mail: srodowisko@rawamazowiecka.pl

o g ł a s z a

Przetarg nieograniczony na utrzymanie czystości i pielęgnację zieleni w pasach drogowych na terenie miasta Rawa Mazowiecka oznaczony wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) jako:

- usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych - kod 77310000-6,             - utrzymanie trawników - kod 77314100-5,

- pielęgnacja drzew - kod 77211500-7.

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni w pasach drogowych na terenie miasta Rawa Mazowiecka.

Zakres robót w pasach drogowych obejmuje:

       -          bieżące utrzymanie czystości,

-           koszenie pasów zielonych i rowów przyulicznych w miarę potrzeb tj. dokonywania każdorazowo koszenia, gdy trawa przekroczy wysokość 10 cm/,

-          pielęgnację istniejącego drzewostanu / usuwanie martwych drzew, suszu, podlewanie nowych nasadzeń / do 5 lat / drzew i krzewów w pasach ulicznych,

-          odchwaszczanie trawników,

-          podlewanie trawników podczas suszy,

-          wymianę ziemi i dosiew trawy,

-          usuwanie wiatrołomów,

-          grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym,

-          wywóz dłużyc i gałęzi na składowisko miejskie w Pukininie lub zagospodarowanie ich we własnej kompostowni,

-          likwidację odrostów przy drzewach i pniach drzew wg potrzeb,

-          dokonywanie nowych nasadzeń z materiału Zamawiającego,

-          usuwanie odpadów stałych /zgrabiona trawa, wycięte drzewa, przycięte gałęzie itp./ wraz z ich wywiezieniem  na wysypisko miejskie w Pukininie lub zagospodarowanie ich we własnej kompostowni,

a)   Wykonawca wykonywać będzie przedmiot umowy przy użyciu własnego  sprzętu i  urządzeń.

b)      Uzyskane w procesie wykonywania przedmiotu zamówienia odpady stałe Wykonawca  we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy na miejskie wysypisko śmieci.

c) Intensywność świadczenia usług Wykonawca dostosuje do potrzeb, tak aby wymienionym w załączniku nr 5 terenom zielonym zapewnić należytą    

czystość i dobrą kondycję zieleni.

d) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie  prowadzenia robót.

Dodatkowe  warunki:

Do obowiązków Wykonawcy należy sprawdzenie w terenie warunków zamówienia, celem uzyskania wszelkich informacji technicznych do przygotowania oferty.


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl .

Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych 

Termin realizacji zamówienia: Od dnia 1 stycznia 2008r. do  dnia 31 grudnia 2008r. 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

                       4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

       

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału                          w postępowaniu:

 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy prawo  zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji.

2)  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej.

3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.

4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.                      

5) Wykaz  wykonanych w latach 2004 ? 2006 robót dotyczących utrzymania czystości i pielęgnacji zieleni o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia, o wartości co najmniej 60.000,00 PLN łącznie, z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie z uwzględnieniem ich wartości.

     Wykonanie prac objętych zamówieniem nie może być powierzone  podwykonawcy.                               

6)  Zaparafowany projekt umowy.

7) Kserokopia zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów  stałych lub kserokopia umowy na odbiór odpadów stałych z firmą świadczącą usługi w  tym zakresie.

8)  Potwierdzenie wpłaty  wadium.

9) Kserokopia decyzji Starostwa powiatowego na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg. formuły spełnia/nie spełnia.

Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.

Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: "Oferta na utrzymanie czystości i pielęgnację zieleni w pasach drogowych na terenie miasta Rawa Mazowiecka" należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 24 grudnia 2007r. do godz. 9 00        w Sekretariacie Urzędu Miasta  w Rawie Mazowieckiej Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 12 .  Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego (Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 15 (sala konferencyjna) w dniu 24 grudnia 2007r. o godz. 910. Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.


Wadium: 1.000,00 zł
 

Kryteria oceny ofert: Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena.
 

Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:

Artur Piotrowski

Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16, tel. (046) 814 34 57, wew. 140.

Anna Idzikowska

Plac Piłsudskiego 4 pokój nr18, tel. (46) 814 34 57, wew.122.

Termin związania ofertą: 15 dni od terminu składania ofert.

W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej.


Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dn. 14.12.2007r.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Duda Dariusz
    data wytworzenia: 2007-12-14
  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2007-12-14 22:46
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2007-12-14 23:00

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 43568
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2008-01-10 13:34