Biuletyn Informacji Publicznej
UM Rawa Mazowiecka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

«luty 2021»
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl

Treść strony

Przetarg nieograniczony na: Remont ogrodzenia, wykonanie utwardzenia terenu wokół boiska, montaż toalety przenośnej oraz wiat dla zawodników rezerwowych.

     Gmina Miasto Rawa Mazowiecka pl. Piłsudskiego 5

                      tel. (046) 814 47 11, fax. (046) 814 43-23

                                      o g ł a s z a                                       
Przetarg nieograniczony na: Remont ogrodzenia, wykonanie utwardzenia terenu wokół boiska, montaż toalety przenośnej oraz wiat dla zawodników rezerwowych

oznaczone wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) jako:

        45000000-7 – Roboty budowlane

 45233124-4 – Drogi dojazdowe

 45340000-2 – Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

 45342000-6 – Wznoszenie ogrodzeń

 45450000-6 – Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

 45111291-4 – Prace dotyczące zagospodarowania terenu

Przedmiotem Zamówienia jest:

Remont ogrodzenia, wykonanie utwardzenia terenu wokół boiska, montaż toalety przenośnej oraz wiat

dla zawodników rezerwowych polegające na:

a)    robotach rozbiórkowych, między innymi:

- starych ogrodzeń z siatki – 442,90 m

- starego ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych – 340,00 m2

- istniejących ławek na trybunach – 312,00 m

- utwardzenia istniejących trybun – 341,01 m2    

b)    robotach ogólnobudowlanych, między innymi:

- wykonanie opaski przy bieżni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm -  485,00 m2

- wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm -  1435,00 m2

- wykonanie ogrodzenia panelowego o wysokości 2,5m – 376,29 m

- wykonanie ogrodzenia panelowego o wysokości 4,0m – 355,36 m

- dostawa i montaż szaletu – 1 szt./1 kpl.

- dostawa i montaż zadaszeń dla zawodników z ławeczkami z pojedynczych siedziska dla 10 osób – 3 kpl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Rozwoju Gospodarczego, Promocji i Integracji Europejskiej Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 12, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl

Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.

Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień uzupełniających.

Termin wykonania zamówienia: do dnia 29 października 2010r.

O udzielenie zamówienia mogą  ubiegać się Wykonawcy którzy:

1.    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2.    Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do należytego wykonania zadania;

3.    Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4.    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie robót.

5.    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

6.    Na wykonany przedmiot zamówienia udzielą co najmniej 4 letniej gwarancji;

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1.    Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji;

2.    Aktualny odpis z właściwego rejestru;

3.    Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek  lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie  w całości wykonania decyzji właściwego organu.

4.    Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem  składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie  w całości wykonania decyzji właściwego organu.

5.    Wykaz  wykonanych w okresie czerwiec 2005 – czerwiec 2010 robót ogólnobudowlanych (wraz z referencjami), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  – w tym okresie, przy czym wartość jednej roboty nie może być mniejsza niż 500.000 PLN brutto.

6.    Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 200.000 PLN.

7.    Wykaz osób, które  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania: osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej).

8.    Zaparafowany projekt umowy.

9.    Wypełniony kosztorys ofertowy w szczegółowości określony w załączniku nr 2 do SIWZ.

10. Wypełniony formularz „Oferta”.

 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg formuły spełnia/nie spełnia.

Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: Oferta na remont ogrodzenia, wykonanie utwardzenia terenu wokół boiska, montaż toalety przenośnej oraz wiat dla zawodników rezerwowychnależy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 20 lipca 2010r. do godz. 1000 w Sekretariacie Urzędu Miasta (pl. Piłsudskiego 5, pokój nr 12). Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego (Pl. Piłsudskiego 5, pokój nr 15 – sala konferencyjna) w dniu 20 lipca 2010r. o godz. 10 05. Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.

Wadium: 6.000,00 zł

Kryteria oceny ofert:  cena – 100%

Uprawnionym do kontaktów z oferentami są:

Paweł Piątkiewicz, Marian Witek, Izabela Bors – Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 12

fax. (046) 814 43 23, email: inwestycje@rawamazowiecka.pl.

Termin związania ofertą: 30 dni.

 

W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zawarcia umowy ramowej, udzielania zaliczek.

 

Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dn. 05.07.2010 r.

 

Metryka

  • opublikował: Iza Bors- RGPiIE
    data publikacji: 2010-07-05 12:54

Pliki do pobrania

Metryka

  • opublikował: Iza Bors- RGPiIE
    data publikacji: 2010-07-05 12:57

Pytania i odpowiedzi

Metryka

  • opublikował: Brzeziński Tomasz - RGPiIE
    data publikacji: 2010-07-13 14:40

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 40106
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2010-12-28 13:13