Biuletyn Informacji Publicznej
UM Rawa Mazowiecka

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

«listopad 2020»
PnWtŚrCzwPtSobNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl

Treść strony

Przetarg nieograniczony na naprawy dróg o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Rawa Mazowiecka

Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka

 Pl. Piłsudskiego 5

Tel. (046) 814 - 47 - 11, 814 - 34 - 57,

Fax. ( 0 46) 814 43-23

e-mail: srodowisko@rawamazowiecka.pl 

o g ł a s z a 

Przetarg nieograniczony  na naprawy dróg o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Rawa Mazowiecka poprzez wyrównanie istniejącej nawierzchni (podbudowy) tłuczniem sortowanym o grubości warstwy do 10 cm za pomocą rozściełacza w ilości 320m3 oznaczone wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), jako:Roboty w zakresie nawierzchni ulic kod 45233252- 0 Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia podano w   Specyfikacji Technicznej /zał. nr 6 do SiWZ/

Szczegółowy zakres prac obejmuje: 

Naprawę    dróg o nawierzchni gruntowej   na terenie miasta Rawa Mazowiecka, poprzez  wyrównanie (podbudowy) tłuczniem sortowanym o grubości warstwy do 10 cm za pomocą rozściełacza w ilości 320m3.

Dodatkowe  warunki

Do obowiązków Wykonawcy należy sprawdzenie w terenie warunków zamówienia, celem uzyskania wszelkich informacji technicznych do przygotowania oferty.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl 

Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych. 

Termin realizacji zamówienia:

- do  dnia 31 grudnia 2008r. 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

                      4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg. formuły spełnia/nie spełnia.

Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia. 

Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.             

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy prawo   zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji.  

2)  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji   działalności gospodarczej.  

3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 

4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.      

5) Wykaz  wykonanych w latach 2005 - 2007 robót  o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia, o wartości co najmniej 80.000,00 PLN łącznie, z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie z uwzględnieniem ich wartości /kwotowo/. 

6) Wykaz pracowników

 

7) Wykaz sprzętu                                  

 

8)  Zaparafowany projekt umowy.

 

 

9)  Potwierdzenie wpłaty  wadium.

 

Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: "Oferta na naprawę dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Miasta Rawa Mazowiecka"   należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia  12.03.2008r. do godz. 10 00 w Sekretariacie Urzędu Miasta  w Rawie Mazowieckiej Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 12 .  Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 15 (sala konferencyjna) w dniu 12.03. 2008r. o godz. 1100. Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Wadium: 1000,00 zł

Kryteria oceny ofert:

Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena. 

Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:

Artur Piotrowski

Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16, tel. (046) 814 34 57, wew. 140.

Termin związania ofertą: 15 dni od terminu składania ofert. 

W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu  29.02.2008 r.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Artur Piotrowski
    data wytworzenia: 2008-02-29
  • opublikował: Artur Piotrowski Wydział Gospodarki Komunalnej
    data publikacji: 2008-02-27 14:37
  • zmodyfikował: Artur Piotrowski Wydział Gospodarki Komunalnej
    ostatnia modyfikacja: 2008-03-03 15:47
Załączniki

Metryka

  • opublikował: Artur Piotrowski Wydział Gospodarki Komunalnej
    data publikacji: 2008-02-28 08:32
  • zmodyfikował: Artur Piotrowski Wydział Gospodarki Komunalnej
    ostatnia modyfikacja: 2008-02-28 08:36

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 58173
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2008-12-30 15:56