Odnośniki
Kalendarium
| Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | ||||
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl
Treść strony
Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka
o g ł a s z a
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
Naprawę dróg o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Rawa Mazowiecka, poprzez wyrównanie (podbudowy) tłuczniem sortowanym o grubości warstwy do 10 cm za pomocą rozściełacza w ilości 320m3.
Dodatkowe warunki
Do obowiązków Wykonawcy należy sprawdzenie w terenie warunków zamówienia, celem uzyskania wszelkich informacji technicznych do przygotowania oferty.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
- do dnia 31 grudnia 2008r.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg. formuły spełnia/nie spełnia.
Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.
5) Wykaz wykonanych w latach 2005 - 2007 robót o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia, o wartości co najmniej 80.000,00 PLN łącznie, z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie z uwzględnieniem ich wartości /kwotowo/.
6) Wykaz pracowników
7) Wykaz sprzętu
8) Zaparafowany projekt umowy.
Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena.
Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Artur Piotrowski
Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16, tel. (046) 814 34 57, wew. 140.
Termin związania ofertą: 15 dni od terminu składania ofert.
W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.02.2008 r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Artur Piotrowskidata wytworzenia: 2008-02-29
- opublikował: Artur Piotrowski Wydział Gospodarki Komunalnejdata publikacji: 2008-02-27 14:37
- zmodyfikował: Artur Piotrowski Wydział Gospodarki Komunalnejostatnia modyfikacja: 2008-03-03 15:47
Metryka
- opublikował: Artur Piotrowski Wydział Gospodarki Komunalnejdata publikacji: 2008-02-28 08:32
- zmodyfikował: Artur Piotrowski Wydział Gospodarki Komunalnejostatnia modyfikacja: 2008-02-28 08:36